May 4, 2012

Portraitsession ~ Míriam

I met Míriam back in September when I moved to Tuscany and she was the very first person I photographed here in Siena. I was still searching for the nice secrete places, for the hidden streets and not so common panoramas across town. Frankly we ran into some pretty enchanting places together. I totally adored the light we had that day! It was really wonderful Mìriam! You are soo beautiful and very easy to take fun pictures with! :)

~~~

Míriam hab ich bereits im September getroffen, kurz nach dem ich in die Toskana gezogen bin und sie war die allererste Person die ich hier in Siena fotografierte. Ich war gerade noch dabei die geheimen Orte zu finden und die kleinen Straßen und die Panoramaausblicke die nicht auf jeder Postkarte sind. Verrückterweise sind wir gleich auf einige nette Ecken gestoßen. Es war einer von diesen unglaublichen-Licht-Tagen! Es war ganz wunderbar mit dir Mìriam! Du bist sooo eine schöne Person und es war super einfach dich zu fotografieren! :)























I wish y`all a great weekend!

~~~

Ich wünsche euch allen ein super Wochenende!




No comments:

Post a Comment