March 9, 2012

Bavarian Fall Wedding

I was honored and very excited to be photographing at this wedding from one of my former roommates back in Germany. Somewhere in a beautiful small Bavarian town, we happily celebrated their fest of Love. In fact the first thing she said after i told her i got into the Erasmus-program was: so you can´t be at my wedding?!?! And in this very moment i decided i will come, no matter what. So in the middle of October I took the train and drove up north. This special day was full of beauty. I enjoyed witnessing my two friends getting married in front of God and friends. There is always something special about a girl, happy and all in white, radiant as ever, on her wedding day. I hope to have captured some of the beauty and atmosphere of their special day and i am very happy to share these moments with You! 


A note to my future brides: You may have realized I did not show pictures from a shooting before or after the ceremony. This is not because I do not shoot shootings. I love them! Your result will mainly depend on what you would like to hire. So if you are interested to know more about the possibilities to organize your wedding pictures. Why don´t you drop me a message?

~ Stay gorgeous and a very happy weekend to you!!

~~~

Bayrische Herbsthochzeit!

Ich war super aufgeregt und  fühlte mich geehrt zur gleichen Zeit, dass ich für die Hochzeit meiner ehemaligen Mitbewohnerin fotografieren durfte. Irgendwo in einer bayrischen Kleinstadt feierten wir glücklichst das Fest ihrer Liebe. Ich erinner mich noch an Ihre erste Reaktion… als ich mit der guten Nachricht im Erasmusprogramm angenommen zu sein nach Hause kam. Sie schaute mich nur mit großen Augen an, dann kannst du ja gar nicht bei der Hochzeit sein?!?! In genau diesem Moment beschloss ich, ich werde kommen, sei der Weg noch so lang. So nahm ich in der Mitte Oktober den Zug Richtung Norden. Dieser Tag war für mich angefüllt mit Schönheit. Ich hab mich ganz besonders gefreut zu sehen wie zwei Freunde von mir sich das Ja-Wort geben, vor Gott und ihren Freunden. Es ist immer etwas sehr außergewöhnlich schönes, nah an der Braut, ganz in Weiß und strahlend wie nie, zu sein. Ich hab mich super gefreut dabei zu sein und den Tag mit euch zu teilen!! Ich hoffe einige der kleinen und großen Wertvollen Momente eingefangen zu haben.

 Notiz für meine zukünftigen Bräute: Dir ist vielleicht aufgefallen, dass bei dieser Hochzeit keine Bilder von einem Shooting vor oder nach der Hochzeit zu sehen sind. Das liegt nicht daran das ich solche Shootings nicht mache! Ich liebe es solche Sessions zu fotografieren. Dein Resultat der Bilder hängt hauptsächlich davon ab, was du buchst. Wenn du mehr dazu wissen möchtest, wie man deinen Tag und die Bilder gut organisieren kann, schick mir doch einfach eine Mail.

~ Stay gorgeous und ein sehr schönes Wochenende wünsche ich dir!!





















No comments:

Post a Comment