April 16, 2012


I can´t deny it, I had a very special Easter week. The wonderful part was that friends came and visited me. I so LOVE being a host. We had the super advantage of having a nice car around, so we toured more or less like crazy. We saw wonderful places but still my favorite trip was the most simple one. Some might say boooring. But I just loved it. Another trip to the thermal spring. It was  a perfect day. My brother found a super secrete spot, far away from tourists and hippies. We had several “tubes” all to our own, the sun was shining softly and ahh, what shall I say?! If this was not paradise it must have been right next door! ;-)
Little quiz: Do you know from which song the last line is from?
~~~

Ich kann es nicht verleugnen, ich hatte eine ganz besondere Osterwoche.  Das schööne war das Freunde zu Besuch in meiner Toskana kamen. Ich LIEBE es einfach Gastgeber zu sein! Wir hatten die Freude eines schönen Autos und so haben wir fast jeden Tag Ausflüge gemacht. Wir besuchten traumhafte Orte und dennoch war mein Lieblingsausflug der simpelste. Manch einer mag vielleicht laaangweilig sagen. Aber mir hat es super gefallen. Ein weiterer Ausflug zur Therme. Es war ein perfekter Tag. Mein Bruder hat einen neuen versteckten Ort entdeckt. Fern ab von Touristen und Hippies. Wir hatten mehrere „Wannen“ ganz für uns alleine, die Sonne schien sanft auf uns nieder und ahhh, was soll ich sagen?! Wenn das nicht das Paradies ist, muss es gleich nebenan sein! ;-)
Kleines Rätzel: Von welchem Lied ist der letzte Satz?
(this was not paradise it must have been right next door)


The first two pics where from a trip to a wonderful abby. I might post some more about this day soon. The countryside was simply stunning.
~~~
Die ersten beiden Bilder sind von einem Ausflug zu einem sehr schönen Kloster gewesen. Ich werde bald noch mehr von diesem Tag posten. Die Landschaft war einfach der Hammer!



Have a wondeful Monday!
~~~
Dir einen schönen Montag!



No comments:

Post a Comment